Word lid!

1 april Start van de Module NT1 van de opleiding tot docent Basisvaardigheden

De Beroepsvereniging Forums Trainingen, workshops & cursussen 1 april Start van de Module NT1 van de opleiding tot docent Basisvaardigheden

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    petra45550
    Deelnemer

Er is nog plaats in de Module NT1 van de opleiding Docent Basisvaardigheden. Wil je meedoen, meld je dan snel aan!

Kansen voor docenten NT2
    Laaggeletterdheid staat overal op de agenda. Docenten met kennis en ervaring op het gebied van laaggeletterdheid worden steeds meer gevraagd. Voor docenten NT2 biedt de opleiding tot docent Basisvaardigheden dan ook kansen om het werkveld uit te breiden. 

In 2019 is een enthousiaste groep docenten gestart. Van hen hoorden we: 'De geleerde inzichten pas ik direct toe bij mijn NT1 cursisten. De kwaliteit van mijn lessen en de opbrengst van de cursisten is verhoogd.' En: 'Eindelijk de cursus die ik al drie jaar geleden had willen volgen, eindelijk een kans om te snappen wat ik nou eigenlijk aan het doen ben, eindelijk een stimulerend samenwerkingsverband met collega's om in de diepte ons vak te bespreken!'

Er start een nieuwe groep op 1 april 2020. Deze opleiding wordt verzorgd door het ITTA, in samenwerking met coryfeeën uit het NT1-werkveld. Als je meer wilt weten over de module (inhoud, voorwaarden, etc.) dan kun je kijken op de pagina Opleiding docent NT1 (https://www.itta.uva.nl/trainingen/opleiding-docent-nt1-68) op de website van het ITTA. Bij vragen: neem gerust contact op: info@itta.uva.nl.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.